שלום יורם,
שמי פאבל סטנקביץ' 4X5FC.
ראיתי את המודעה לגבי ה־Kenwood TS-440S ורציתי לקבל פרטים נוספים על מצב המכשיר.
אשמח לדעת:
אילו תקלות יש במכשיר?
האם הוא נדלק?
האם יש קליטה ושידור?
האם בוצעו בעבר ניסיונות תיקון?
מה כלול עם המכשיר?
ומה המחיר המבוקש?
אפשר לשלוח תשובה למייל:
4x5fc.pavels@gmail.com
או לטלפון:
+972512303014
תודה רבה ו-73
פאבל סטנקביץ'
4X5FC
נתניה, ישראל